1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>
Субота черв. 24

Мiжнародна науково-практична конференція "Дистанційна освіта України"

PDF Друк E-mail

 

Мiжнародна науково-практична конференція «Дистанційна освіта України. Інформаційне освітнє середовище у системі дистанційного навчання в закладах освіти: інноваційні та психолого-педагогічні аспекти»

1-4 листопада 2011 року у м.Харкові на базі Харківського національного автомобільно-дорожнього університету відбулась Мiжнародна науково-практична конференція «Дистанційна освіта України. Інформаційне освітнє середовище у системі дистанційного навчання в закладах освіти: інноваційні та психолого-педагогічні аспекти».

Організаторами конференції були Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академiя педагогiчних наук України, Харківська облдержадміністрація, Харківський Національний автомобільно-дорожній університет, Національний технічний унiверситет “Харківський політехнічний інститут”, Бєлгородський державний технологічний університет (Росія), Білоруський національний університет, Московський автомобільно-дорожній університет (Росія). Цільова аудиторiянауковцiвикладачi навчальних закладів, аспіранти, магістри, розробники програмного забезпечення дистанційного навчання, адмiнiстратори навчальних закладів, керівники з розвитку персоналу, співробітники установ, що проводять дистанційне навчання в Українi, керівники навчальних центрів корпорацій.

Метою конференції був аналіз стану розвитку дистанційної освіти в Україні, обмін думками щодо переваг і проблем дистанційного навчання; обговорення досвіду використання дистанційного навчання у навчальному процесі; аналіз наукових, педагогічних та психологічних аспектів розвитку дистанційного навчання; установлення нових контактів; залучення молоді до наукового пошуку з питань дистанційного навчання; встановлення зв’язків між академічним та корпоративним секторами освіти.

Тематичні напрями роботи конференції:

Секція 1. Психолого-педагогiчнi аспекти дистанційного навчання.

Секція 2. Технологія розробки дистанційних курсів.

Секція 3. Дистанційний навчальний процес.

Секція 4. Досвiд впровадження системи дистанційного навчання.

Конференція проходила у вигляді пленарних засідань, засідань секцій, майстер-класів і тренінгів та заочної участі у конференції через вебінари. Учасники конференції охоче ділилися досвідом впровадження дистанційної освіти у їхніх навчальних закладах, відповідали на запитання колег, здійснювали підготовку рекомендацій для ухвали конференції щодо подальшого впровадження досвіду сучасної освіти у практику освітян України. У роботі конференції взяли участь представники Національного науково-дослідного інституту українознавства та всесвітньої історії, які займаються впровадженням дистанційного навчання в гуманітарні науки, зокрема, в українознавство та українознавчі дисципліни: завідувач відділу філософських та етнопсихологічних проблем українознавства Т.П.Кононенко, завідувач відділу інноваційних досліджень Т.М.Варзар та науковий співробітник цього відділу В.М.Петрук.

На фото: доповідь кандидата філософських наук Т.П.Кононенка на пленарному засіданні конференції 3 листопада 2011 року.

Матерiали Мiжнародної науково-практичної конференції «Дистанційна освіта України. Інформаційне освітнє середовище у системі дистанційного навчання в закладах освіти: інноваційні та психолого-педагогічні аспекти».

Т.Варзар, завідувач відділу інноваційних досліджень ННДІУВІ

 

 
© Всі права захищені
test